Wij staan klaar om je te helpen!
Wij staan klaar om je te helpen!
Vul het contactformulier in, of mail gerust naar info@sani24.nl
Vul het contactformulier in, of mail gerust naar info@sani24.nl
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Krijg meteen antwoord op je vragen zonder te hoeven wachten, dankzij onze handige Veel Gestelde Vragen. Bekijk het hieronder.
Krijg meteen antwoord op je vragen zonder te hoeven wachten, dankzij onze handige Veel Gestelde Vragen. Bekijk het hieronder.
Worden de meubels gemonteerd bezorgd?

De meeste meubels worden inderdaad gemonteerd bezorgd, zoals bij het merk Vireno. Het kan echter zijn dat dit bij andere merken anders is. Eventuele afwijkende bezorginformatie zou altijd vermeld moeten worden in de productomschrijving.

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Zeker! Je hebt minimaal de wettelijke garantie. En in de meeste gevallen nog langer. Dit verschilt per merk.

Kan ik achteraf betalen?

Bij Sani24 kun je achteraf betalen met Klarna. Het is niet mogelijk om contant aan de deur te betalen bij levering.

Kan mijn bestelling worden bezorgd?

Uiteraard. Wij werken met verschillende transporteurs die jouw bestelling door heel Europa kunnen aanleveren. Vaak is de levering binnen één dag thuisbezorgd!

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Dat is mogelijk! Je kan jouw bestelling afhalen bij ons magazijn in Lichtenvoorde, Gelderland.

Wat zijn de bezorgkosten?

Alle bestellingen boven de €50,- worden gratis thuisbezorgd door onze transporteur. Wanneer je bestelling minder dan €50,- bedraagt, vragen wij een kleine bezorgvergoeding.

Wordt mijn product naar boven gebracht?

Dat helaas niet. Onze transporteurs leveren tot aan de drempel.

Hoe kan ik retourneren?

Je kan je artikel uiteraard retourneren. Lees hiervoor ons retourproces.